- Torsdag morgon!

Vaknade runt sextiden idag så gick upp och sedan tänkte jag att jag lika gärna kunde hålla mig vaken till klockan ringer fem över sju. Men blev så sjukt trött så la mig och somnade upp.
Sedan vid halv åtta så käkade jag frukost och sedan har jag fått på mig kläder och borstat tänderna.
Så nu sitter jag här helt färdig och väntar på att brorsan ska gå upp om ca fem minuter så ska han göra sig i ordning.
Sedan bär det av hem till morbror Mats och deras familj och hjälper dom att flytta.
Ska bli kul att träffa alla, var ju ett tag sedan vi träffades eftersom att min kusin blev väldigt sjuk igen.
Men det är ju förstårlig så nu får jag i alla fall träffa min favoritmorbror ( haha har bara en ) men ändå ;)


Kommentarer
Postat av: misha hawile

sv: visst är den fin :)

hehe japp

ha en bra kväll

2010-07-15 @ 22:43:51
URL: http://mainessis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0