- Torsdag!

Gjorde näst sista dagen idag, sjukt skönt.
När jag kom hem så slängde jag mig på soffan och kolla på någon kass film...
Var precis nere i källaren och slängde in en maskin tvätt!
Men nu sitter jag här och svettas som jag vet inte vad, känns som om att det är åska i luften, kan ju hoppas på att det brakar loss rejält snart!

Sedan har jag fått tillbaka några konstiga attacker som jag har haft några gånger tidigare men har då hjälp med järntabletter. Men det änna bara svartnar för ögonen, yrsel och huvudvärk och det blixtrar till i huvudet.. Men förvinner efter bara några sekunder. Sjukt jobbigt.
Men har ätit järntabletter regelbundet nu så nu har jag ingen aning om varför dom kommer.
Men hoppas bara att dom snart försvinner för hade tänkt att bli klar med städningen idag.
Har i princip bara damma, dammsuga och skrura golvet kvar sedan är det äntligen klart!
Men tar en sak i taget så får vi se hur det går med attackerna

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv : lite sent svar men ändåp - det e bara bra med mig , själv med?

2010-07-08 @ 18:39:14
URL: http://saarrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0