- Fredag!

Lyckades att somna om tillslut och sov till klockan nio. Då var det bara till att skutta ur sängen och så började jag att städa lite granna, sedan började jag att tvätta köksfönstret, men gick inte att vända, något som har fastnat.
Ringde pappa och Eva och dom kom hit vi halv tolv och drack kaffe och pappa försökte fixa fönstret men hittade inte vart det fastnar.
Klockan blev kvar i ett och vi åkte och hämtade Amanda på dagis sedan handlade jag och Amanda lite mat medans pappa och Eva vänta i bilen.
Hem till mig och packa in varorna och sedan hem till farmor och farfar på en kopp kaffe.
Allas magar började kurra så vi hämtade upp brorsan hos mamma och sedan till Castello och käkade pizza *mumma*.
Pappa körde Jimmy till trollhättan och jag gick hem och la mig en stund sedan försökte jag mig på köksfönstret igen men funkar inte, men fick tvättat vardagsrumsfönstret i alla fall och nu ska jag ta tag i disken innan Simone gumman kommer hit =)

Kommentarer
Postat av: ellinor

Jadå taggar inför Lady Gaga ikväll! Själv?

2010-05-08 @ 10:37:12
URL: http://ellinorslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du får en bra dag! :D

2010-05-08 @ 11:14:55
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0