- Lördag kväll!

Suck när börjar man bli gammal egentligen? Jag blir ju 22 till hösten med när klockan närmar sig tio så brukar jag för det mesta krypa ner i sängen vardag som helg. Medans dem flesta av vännerna kan vara vakna hur länge som helst på helgerna.
Ibland känner jag mig riktigt gammal, jag undrar hur det kommer att bli när jag verkligen blir gammal om jag typ kommer att gå och lägga mig vid sju på kvällen?
Jaja det är en fråga som framtiden får besvara mig på..

Men kvällen var trevlig, jag och mamma gick in till Tina där hon bjöd oss och Esa på massa god mat så nu sitter jag här och är hur uppsvälld som helst på grund utav all mat som jag har proppat i mig. Vet inte hur jag lyckas, men alltid när det är god mat (är en väldigt matglad person) så äter jag alltid för mycket, så det känns som om att det sitter i halsen, men det kan också bero på att jag alltid har en förmåga att kasta i mig maten eftersom att det är så himla gott så jag inte hinner att känna efter när jag är mätt innan det är försent och blir proppmätt.

Men en sak som jag kan vara säker på det är att jag aldrig kommer att kunna bli anorektiker för jag klarar mig inte utan mat i två till tre timmar innan jag måste ha något i mig igen. Hmm det kanske är därför mina matkostnader är så höga varje månad? Kan vara en förklaring och sedan är det ju väldigt kul att laga mat med =)

Påminnelse till mig själv - leta upp min mat klippbok som måste ligga kvar hos mamma.

Nej nu ska jag sluta att svamla och spela lite innan jag ska sova =)

Kommentarer
Postat av: Lanah

Sv: Jamen vad bra! Skönt att friskna till. :D Ha en lördag!

2010-05-15 @ 22:59:03
URL: http://laliz.blogg.se/
Postat av: E M M A

sv: aa :)

haft en bra dag?

2010-05-15 @ 23:57:49
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: PEETRA

Sv; näe men eller hur, ibland får det faktiskt vänta! :)

ja det är fint med mig, själv?:}<3

2010-05-16 @ 01:05:43
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag är likadan. Runt 22.00 går jag gärna och lägger mig, oavsett om det är helg eller vardag. :P

2010-05-16 @ 09:20:49
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0