- Sällskapssjuk? Nej inte jag ;)

Känner mig lite bättre, eller piggare egentligen. Men är fortfarande som en levande zombie och det är inget vidare skoj kan jag lova. Men kan tänka mig att mamma snart hör av sig, eller det vet jag ju inte hon sa i kväll och när börjar kvällen egentligen? För mig är det efter klockan sex och för vissa vet jag att kvällen inte börjar förrän efter klockan åtta..


- Bildkälla -

Men men, jag hoppas att hon hör av sig snart, för börjar bli sjukt sugen på att äta iskall glass som lindrar mot halsonten och samtidigt få en någolunda mättad känsla, så jag kanske kan få i mig riktigt mat snart, för det hade ju inte suttit fel kan jag lova.
Haha man kan nästan tro att Sara skriver, men det är det inte, för det är lilla jag =)

Känner mig sjukt sällskapssjuk just nu, men ingen känner en större lust till att komma hit när jag ligger sjuk och jag klandrar dem inte, jag drar mig själv gärna ifrån människor som ligger sjuka ^^

Men som tur så finns ju alltid telefon så man kan ju alltid lindra pratsuget lite =)

Nej nu ska jag försöka plugga lite och hoppas på att mamma kommer snart =)


Kommentarer
Postat av: Sara Savefors

Haha :-D ♥

2010-05-13 @ 17:56:16
URL: http://onlysaara.blogg.se/
Postat av: Victoria

SV: Den är jätte mysig :)



Soo, what har du gjort idag dååe? Haha, Svengelska! :D



PUSS&KRAM

XOXOXO

2010-05-13 @ 19:04:12
URL: http://meely.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN

sv; ja då allt är bra här :) själv då?

2010-05-13 @ 19:47:52
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0