- B a r h ä n g + b o w l i n g

Gårdagen var riktigt heltrevlig, först på dagen så hände det inget speciellt var hemma hos mamma och sedan började jag göra mig i ordning för att åka hem till Camilla. Där bjöds det på cider och en massa tjöt och sedan kom Zlata och när klockan närmade sig en halv åtta så packade vi oss in i bilen för att åka och hämta upp Silvana och sedan bar det av till Buddys i trollhättan.

 

Hade bokat bord och självklart så fick vi det i mitten av hela restaurangen med stålkastare mot oss. Men mat och dryck blev det och en massa tittande på folk alltid lika kul.

När klockan närmade sig tio så började vi dra oss längre in i lokalen där det väntade bowling och som jag trodde så började jag som en katastrof, men vad gör det? Huvudsaken är ju att man har kul! Men på slutet kom jag allt i kapp Camilla och jag förlorade med ett poäng.

 

 

Efter bowlingen så blev det lite barhäng innan det bar av hemåt.  Var hemma runt tolv så alldeles en lagom kväll för min del =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0