- Lördag 6/11-10

Hela dagen har jag trott att det har varit söndag, men har det varit det? Nej bara lördag, inte för att det spelar någon större roll om det är lördag eller söndag, men att inte jag håller koll på dagarna är lite jobbigt. Men men.
Idag har det inte hänt allt för mycket, låg i sängen fram tills två, sedan blev det duschen och göra sig i ordning för det blev jobb mellan tre till tio.
Var hemma vid en kvart över tio och sedan dess har det blivit några avsnitt av O.C.

Men nu är klockan tolv och det blir sängen för min del, ska försöka att få min skönhetssömn för ska upp och jobba i morgon igen =)

Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Nu finns dagens blogg vinnare uppe, titta in ifall det var du som vann :D

2010-11-07 @ 11:44:12
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0