- U n g J ä v e l

God kväll, kom hem från jobbet för ungefär en tjugo minuter sedan.

 

Har varit en lugn men ändå bra dag på jobbet för jag fick värdens chock, brorsan skulle göra teorin och uppkörningen idag så ringde han efter det och då så sa han att han hade klarat teorin men inte uppkörningen. Jag tyckte det inte var något konstigt med det så rätt som det är så ser jag brorsans bil men han som kör! Den jävla ungen klarade det och så lurar han sin stackars storasyster på det viset!

 

Haha nää då brorsan stort grattis till dig och bra kämpat!

 

Nej nu så ska jag ta och krypa ner i sängen, hade tänk att få städat det värsta här hemma i morgon innan jobbet (om jag orkar) ^^


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: det är bara fint med mig, tack! själv?

2010-11-09 @ 01:08:46
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0