- Lördag morgon!

När jag skrev rubriken så trodde jag seriöst på att det var söndag, men det är ju en dag kvar till dess ^^

 

Gårdagen bestod utav först jobb till fyra sedan gick jag hem så kom pappa, Eva och Amanda hit och busade lite med Alfred.

När dem åkte så hoppa jag in i duschen och börja göra mig i ordning, så vid en kvart i nio så hämtade Linda och hennes moster upp mig så åkte vi och hämta upp Silvana och sedan bar det av mot Trollhättan!

Först så gick vi in på Butlers men shiit vilket pensionärs ställe, men vi var där ett par timmar och hade det lite smått trevligt men sedan bar det av till backstage´s där var det sjukt mycket roligare och jag mötte många gamla vänner så det var sjukt kul =)

Tina hämtade mig i Trollhättan vid en halv två skulle jag tro så åkte vi till donken och sedan hem. Det första jag gjorde var att sten slockna i sängen och sov väldigt gott =)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0