- Måndag 4/10-10

Efter att jag slutade att jobba klockan fyra så gick jag till trafikskolan och mötte upp Olsson, Piraten och Simon (tror jag han hette), sedan blev det hem till mig så jag fick byta kläder och efter jag hade gjort det så åkte vi och hämtade upp Simone gumman och sedan bar det av till överby, där blev det fika och en hel del kikandes i affärer för min och Simone´s del ^^

Fick med mig lite saker hem, men inte allt för mycket, har fortfarande en massa pengar kvar, så nu ska jag spara =)





Tog en bild på Olsson och Piraten med, men den måste ha försvunnig =(
Men det absolut bästa med denna dagen har varit att träffa Piraten, det var nog ett par år sedan vi träffades sist..


Kommentarer
Postat av: anneli

Jisses, vad lik du är en av mina vänner :)

2010-10-05 @ 08:52:44
URL: http://beautifulandstrange.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag skulle också vilja kunna spara pengar :P

2010-10-07 @ 18:04:15
URL: http://sunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0