- Restaurang?!

Vaknade vid tio utav att morfar stod och bankade på dörren (var inte meningen att somna om i morrse) så det var bara till att kasta på mig kläder och sedan följa med han hem.
När vi kom dit så blev det kaffe och bulle, fast för mig blev det en smörgås. När vi hade fikat färdigt så hjälpta jag han och Ingejärd att visa dom hur man lägger över bilder från kameran till datorn och sedan hur man gör mappar osv, dom har noll koll men lika kul att hjälpa till (då känner jag mig smart).
När vi var klara där så blev det en supergod lunch som bestod av köttgryta och potatis.




När vi hade ätit upp så behav vi oss ut till bilen och styrde till tygladan, men hittade inte något speciellt men en liten sak fick följa med mig hem (bild kommer senare). Så har precis tagit hand om en hel del disk, bara lite kvar nu men nu sitter jag med en kopp kaffe och ska snart fortsätta att städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0