- Söndag 17/10-10

När jag vaknade så ringde jag mammsen och sedan så kom hon hit vid en kvart över tolv (om jag minns rätt), så blev det några koppar kaffe och en himla massa prat om allt och inget. Det är alltid lika trevligt att träffa mamma!
Sedan så följde hon med mig in till stan så jag fick handlat lite och hon hoppa på bussen hem till sig.

När jag kom hem så ställde jag mig och snickra ihop lite tacos och tryckte i mig två stora portioner under tiden jag satt och kikade på några avsnitt av weeds.
Strax efter jag hade ätit upp så får jag hoppa in och jobba så det blev några timmar där.
Kom hem strax efter tio och sedan dess har suttit och försökt slå farsgubben i poker, men det går inte sådär jätte bra för mig direkt =/



Här med så säger faktiskt jag godnatt och tar och kryper ner i sängen och läser några sidor =)

Kommentarer
Postat av: ÅSA



hej hej.

Hur är det med dig då? :)



2010-10-18 @ 09:23:36
URL: http://enjaveltill.blogg.se/
Postat av: Emmy

sv: Visst är det mysigt!

Har ni fått snö än?

2010-10-18 @ 10:04:15
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0