- Tisdag 12/10-10

Sista maskinen med tvätt är inne nu, resten hänger i torkrummet lite är redan vikt och väntar på att få komma in i garderoben, men där ska jag göra i ordning i morgon innan jag drar till Fija och sedan Simone så har jag något att pyssla med på morgonen, för känner jag mig själv rätt så kommer jag inte att kunna sova särsklit länge i morgon ^^

Nu sitter jag här och dricker min sista kopp kaffe och gör mig redo inför jobbet!

Har gett Fija en uppgift eller hon sa att hon kunde göra en "Att Göra Lista" så från och med måndag så kommer jag nog att ha Vänersborgs finaste hem om jag nu lyckas att följa denna lista, men det ska jag väl klara av så bra som jag är ;)  Haha nej skämt åt sido, jag ska klara av denna lista, ska bevisa att jag kan vara lika ordningsam som jag vill vara =)

45 minuter kvar och vad ska jag babbla om nu då? Jag har inte den blekaste så om jag kanske skulle ta och börja med garderoben? Eller kanske äta lite mat innan jobbet? Eller något?
Haha nej, uppdaterar nog inte mer förrän jag är hemma ikväll så som en strax efter tio!

Kommentarer
Postat av: moster tina

vill bara höra hur det var i fredags??pözz på dig kössen hhaahiihhi..<3

2010-10-13 @ 22:46:48
Postat av: MissCM

sv: men det är ju kul det med! :D

jag sitter uppe och svarar på kommentarer. kan inte sova så lika bra att göra nåt :P haha. själv?

2010-10-14 @ 02:18:39
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

Kikar in...hoppas du får en fin dag! :)

2010-10-15 @ 10:23:39
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/
Postat av: Jojoohh<3

Sv: Tack så mycket :)

2010-10-15 @ 15:38:36
URL: http://onetwotree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0