- Tisdag 5/10-10

Redan tisdag, haha har ju bara gått en dag på denna nya veckan, men ändå ;)
Vakande vid kvart över sju och har lyckats att hålla mig vaken sedan dess, helt otroligt ^^
Men ögonen har gått i kors och det hade inte varit fel att få sova några timmar till, men men spela roll nu börjar jag att piggna till lite i alla fall =)

Ska snart ta mig upp ur sängen och snickra på lite kaffe, måste ju ta och inviga min nya kaffebryggare som jag fick utav morbror och hans familj i söndags =)

Sedan blir det duschen och vid elva är det jobb som gäller!

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Gomorron

Jaså invigning roligt, då får du nästan klippa band o hålla tal *ler

kram

2010-10-05 @ 09:04:06
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0