- Tur i oturen?

Detta är en rent sagt rörig dag, först det där med duschslangen sedan när jag sitter och väntar på den som ska öppna så får jag repliken ”Va fan gör du här”, jag har noll koll om vad hon pratar om tills jag får se i almanackan då börjar inte jag förrän fyra, suck så jag måste lära mig att kunna tyda det jag själv har skrivit annars blir det inte lätt, men vi fick oss ett gott skratt om inte annat.

Så nu har jag varit nere i tvättstugan och smällt igång en tvätt och strax så ska jag snickra på lite kaffe med sedan så blir det litet röj i lägenheten när jag ändå är uppe på benen =)


Kommentarer
Postat av: Laila♥

snygging ;)

2010-10-15 @ 12:31:37
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0