-

Tina kom hem till mig förut så drog vi ner lite musik och brännde en skiva som hon kunde ha i bilen =)
Efter en stund kom Sara sen Fija och till sist Frida så blev det ju självklart UNO =)

Sedan tog jag och Sara en sväng om på dansmattan innan vi cyklade hem till henne, för jag ska låna lite spel utav henne ^^

Men just nu är hon inne i duschen och det tar ju sjukt lång tid, eller nja hon hoppa precis in men ändå ^^
Snart så ska vi tillbaka hem till mig där Frida och Fija väntar och troligvis brorsan med om han inte har gått vilse bland alla husen ^^


Hmm, vad ska jag skriva mer då? Har nog inget mer att skriva så kanske ska packa ner det jag ska ha med mig i en påse, sedan kan Sara glömma att få tillbaka henner grejjer, MOHAHA, fan vad jag känner mig ond idag, men det får man vara ibland tycker jag!

Ska leta upp en tejp också för nu har jag äntligen kommit ihåg att köpa ett frimärke så nu kan jag skicka iväg brevet till försäkringskassan, suck varför ska jag alltid vara så glömsk när det gäller sådana saker?

Men men shiit the same, det blir som det blir. Men nu är Sara strax klart, så uppdaterar väl mera i kväll om inte brorsan snattar min data ifrån mig i natt igen ^^

Kommentarer
Postat av: anna

http://blogstart.se/ref/2351

2010-09-08 @ 19:48:21
URL: http://ppetterssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0