- Ajj, min kropp!

God morgon, idag känner jag mig väldigt utvilad trots att jag är helt öm i hela min kropp! Blev ingen bloggning igår eftersom att jag hade fullt upp!

 

Gårdagen –

Klockan ringde vid en kvart över sju så det var bara till att traska upp och hoppa in i duschen och göra sig i ordning. Vid en halv nio kom Thore och hämtade upp mig så sen så åkte vi och hämta upp, Mattias, Janne och Jimmy och sedan bar det av till Vargön och delade upp oss i flera bilar, sedan blev det av till Gullbergsbro idag igen.

 

Men eftersom att vi hann väldigt långt igår så hade vi bara fem banor kvar av arton så det gick väldigt bra och snabbt. När vi hade flyttat banorna så satte vi ihop dom så dom ska klara transporten utan att rubba sig och vid en två/tre tiden och sedan blev det av till Vargön igen.

Blev avsläppt nere på golfen så gick jag och Linus ett varv och det gick inte sådär superbra så sen nästa varv så följde Jimmy och Anders med men det varvet gick lika kasst för min del men hade lika kul för det =)

 

Vid en åtta tiden så åkte jag hem till mamma och så satt jag och hon och tjötade en halvtimme ungefär innan vi åkta upp till Öxnered och hämta brorsan som kom med tåget lite efter nio tiden, så dumpade mamma av mig och brorsan hemma hos mig och han snodde datorn med en gång, men gjorde inte mig något alls för jag var sjukt jävla trött, så läste lite innan jag somnade!

 

Dagen –

Klockan ringde första gången vid en kvart över sju sedan så ringde mamma vid halv åtta och jag har bara legat här med datorn och brorsan duschade och nu sitter han och äter frukost, men han ska snart dra och då funderar jag starkt på att springa ner i tvättstugan och kolla om det är ledigt och sedan så ska jag bara försöka städa idag, trots min ömma kropp!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0