- Längre armar?!

Börjar bli lite ordning här hemma, snart är det bara damma och dammsuga som är kvar så det känns ju bra, men ändå är jag helt slut.

 

För en timme sedan så kom Sara hit på en snabb kopp kaffe sedan tvingade jag med henne in till stan för jag var tvungen att handla lite småsaker.

Men hon var så himla lat så hon orkade inte gå hem till sig så hon ringde Camilla så fick hon köra hem Sara men jag tog mina påsar och gick hemåt, men jag kan säga att min vänster arm, där jag bar kattsanden är helt utslagen och jag tror faktiskt att mina armar är en tio centimeter längre än vad dem var tidigare idag. Haha eller inte, för det hade nog sett sjukt kul ut.

Men nu har jag i alla fall ställt in varorna i kylskåpet och ska strax byta sand i kattlådan och sedan blir det till att fortsätta att städa!


Kommentarer
Postat av: Natassa

SV: Nej inga alls. Vill bara chilla den här helgen. Själv da? =)

2010-09-04 @ 15:42:45
URL: http://thesoundofnat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man gör ju det. Jäkla bloggande, man ska aldrig börja för man blir bara beroende av det =P

2010-09-04 @ 16:35:22
Postat av: Jennifer

Man gör ju det. Jäkla bloggande, man ska aldrig börja för man blir bara beroende av det =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0