- Måndag 13/9-10

Måndag och det innebär ny energi och nya tag!

 

Jobbade mellan elva och fyra idag och hade sjukt kul och det fanns något att göra hela tiden så det var ju bra det =)

Sen när jag sluta så traska jag hem och så kikade Fija förbi, gick till apoteket och sedan köpte jag lite kattmat och sedan hem så slängde hon sig på min soffa och jag slängde mig i fåtöljen och där tillbringade jag någon timme, tills Fija gick hem och så flyttade jag mig till sängen och här har jag legat sedan dess!

 

Ibland är man bara för lat ^^ Men ska upp och jobba i morgon med så måste ju samla lite nya krafter och det ska jag göra genom en skön sömn nu, så god natt så uppdaterar jag mera i morgon =)


Kommentarer
Postat av: moster Tina hihi

Jippi!!



Vad jag är GLAD att jag ringde dig när jag såg lappen i fönstret på korvmojen..Det värmer i hjärtat att du fått lite jobb med strö pengar <3 mitt..Ha en bra arbetsdag..& du jag vet eran hemlis din & mammas mej kan ni inte lura hihi:)) Kramizar från moster Tina

2010-09-14 @ 10:10:02
Postat av: Emily

Vart är det som du provjobbar? :)

2010-09-14 @ 16:49:00
URL: http://ilame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0