- Mot Gullbergsbro!

Idag är det verkligen en trött morgon för min del, kunde inte somna på sjukt länge, sista gången jag fick en skymt utav klockan hade den passerat halv två!

Och väckarklockan ringde strax efter sju första gången sedan ringde mamma en tio kvar över sju och sedan alarmet igen sexton minuter över sju!

Så nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska strax börja ta på mig kläder och göra sjukt mycket smörgåsar att ta med mig, samt ett helt tjog vattenflaskor ^^

 

Ska med en del utav Hårdton folket ner till Gullbergsbro och flytta banor och jag vet allt vad det är.

Så jag kan säga att vi hörs när jag kommer hem i kväll, för nu har jag en 45 min kvar på att göra mig i ordning innan Thore kommer och hämtar upp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0