- Tisdag morgon!

Sov som en stock i natt, mig veterligen så vaknade jag inte en ändå gång, eller joo en förresten vaknade av att jag drömde att mitt vänstra knä gjorde sjukt ont och när jag vaknade till så märkte jag att det inte var en dröm!

Kunde inte sträcka ut benet eller vrida det utan att det kändes som om att hela knät skulle explodera, men det gick över efter någon halvtimme med lite så kallad gymnastik ^^

 

Sedan lyckades jag att somna om tills en klockan var strax innan tio och sedan dess har jag inte gjort mycket, ätit frukost – flingor med mjölk (var nog ett par månader sedan jag åt det, så det satt inte fel), sedan har jag bara degat i sängen. Men ska strax hoppa upp ur sängen och börja städa och fort ska det gå! För när jag börjar att bli klar med städningen så ska jag höra av mig till Simone gumman =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0