En lugn ledig dag? Nej!

Vaknade av att mamma ringde strax innan tio men låg kvar i sängen i 50 minuter innan jag fick bråttom, för pappa och Amanda ville ha med mig ut på äventyr till zoobutiken, dem skulle ha lite nya fiskar och så, sedan passade jag på att köpa en burk mat till mina (fick två akvarium med fiskar och hela köret utav min fina farbror), sedan så blev det hem till mig eftersom att jag hade tvättstugan, så hela dagen har jag sprungit upp och ner för dessa trappor och så har jag även storstädat hela lägenheten så jävla bra blev det och får tacka Fija som hjälpte till lite granna.

När städningen var klar så cyklade vi till kvantum, för jag behövde ha handlat hem lite smått och gott, så som mjölk, pålägg, frukt och sådan där kul. Sedan skiljdes vi åt nedanför mig och jag gick hem till mig och hon hem till sig.

Så efter att jag kom hem igen, så har jag åter igen sprungit upp och ner för dessa trappor och beundrat min fina lägenhet medans datorn har varit i knät och två och en halv män, säsong ett har rullat på dvdn.

Men nu är all tvätt ren men dock inte torr, så nu ser min lägenhet ut som en stor tvättlina, men men får ta bort det när jag kommer hem från jobbet i morgon, då bör ju all tvätt ha torkat eller? Får hoppas på det i alla fall.

 

Nu så ska jag ta mina mediciner, smörja in mig och gå till sängs, så natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0