Flerdags rapport!

God morgon!

Måndagen bestod utav att först ut och göra trafiken osäker och sedan fick det bli lunch hemma hos morfar, ugnstekt falukorv, potatismos och sallad. Så jävla gott vill jag lova, vet inte hur han lyckas men han får det att funka jävligt bra trots att jag inte är så förtjust i falukorv.

Var väl hemma runt en halv två tiden så då slängde jag mig på soffan med datorn i knät och sedan när Frida vaknade runt en två tiden så satt vi och tjöta, kolla sex and the city och sedan vid tre traskade vi in till stan, skulle handla lite till jobbet och sedan blev det jobb mellan 16.00-22.00.

När jag kom hem så satte jag mig och spelade lite innan det blev till att sova.

 

Gårdagen bestod utav att jag gick upp vid en halv nio och gjorde mig i ordning för att sedan dra vidare till jobbet och detta passet är från 10.00-22.00, så ni kan ju gissa vad jag har gjort hela dagen, när lunch ruschen var slut så fick vi rengjort glassmaskinen, vattenbadet, och allt annat som ska göras så det känns bra det.

En stund efter att jag kom hem så kom Frida, Sara, Talli och Robin hit en snabbis och jag säger bara stort grattis och hoppas att allt går bra! =)

Efter en stund så gick dem och jag och Frida har kikat på massa skor och det bästa är att jag inte har beställt några, men någon gång i framtiden kanske =)

Nu då? Vaknade runt en halv nio så sedan dess har jag legat och dragit mig i sängen och ska snart börja göra mig i ordning för att sedan ut och göra trafiken osäker idag igen!

 

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0