God kväll! Idag lag jag i sängen ungefär t...

God kväll! Idag lag jag i sängen ungefär tre timmar innan jag gick upp och börja göra mig i ordning, sedan så kom Uffe hit och sedan kom brorsan och demonstrerade en dammsugare som var så sjukt jävla bra så hade jag bara haft råd så hade den varit min kan jag lova! Sedan blev det hem till Erik och käka tacos, så jävla gott och tack för maten. Vid fem gick jag bort till jobbet och säger bara fan vad kallt, hade en tjock tröja och sedan en fleeströja (stavning?) Ändå så frös jag, sedan mötte Frida upp mig efter jobbet så gick vi hem till mig och nu har hon stått och bakat havreflarn. Så nu sitter vi här och nummsar och dricker iskall mjölk, så underbart gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0