Lördag!

God kväll!

 

Har haft en riktig super kul dag på jobbet, full rulle hela tiden och jag och Silvana har smidigt lite planer och ena planen har precis slutförts så nu ska man bara få den att rulla på, starten är alltid seg men när man väl kommer igång så kommer det att gå super (hoppas vi i alla fall). Slutade vid tio idag och då fick det bli att trampa hemåt och ge katterna lite räkor och så matade jag fiskarna och mig själv med, så magen är mätt och belåten.

Nu ser jag att klockan börjar ticka iväg så jag ska ta mina mediciner och smörja in mig för att sedan krypa ner i sängen med en bok och hoppas på att få sova hela natten lång =)

 

 

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Gabriella - hårdrockare ut i fingerspetsarna!♥

sv; jo det är bra med mig :)



kram

2011-08-07 @ 00:08:23
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0