Megastor säng!

God kväll!

 

Idag blev det jobb mellan 10.00–16.00 och hade inte en lugn stund på hela tiden, en vanlig söndag med andra ord =)

Sedan när jag slutade så väntade Tina och Göran utanför mig med en säng till mig så jag och Göran bar upp den och Tina tog madrassen och lite sådant, tack så jättemycket båda två. Så nu har jag en säng på 2x2 meter, hur underbart är inte det då =)

 

Sedan så kom pappa, Cicci, Amanda, Jonathan och Jessica hit på lite kaffe, the och saft och sedan blev det till att spela lite band hero och jag fixade till lite i sovrummet och pappa grejade lite med mina akvarier, så nu är det fint här hemma.

Sedan när dem gick så tog jag det lite lugnt och sedan kikade Erik hit på kaffe och en jävla massa tjöt, heltrevligt med andra ord =) Och sedan kom Uffe hit och tjötade med oss en liten stund. Men nu har dem precis gått och jag har bäddat ner mig i min megastora säng med datorn i knät, så nu kan jag ligga hur jag vill utan att fötterna/armarna åker utanför sängen, men kan tänka mig att det ser rätt roligt ut när lilla jag ligger i en megastor säng, men vad gör det ;)

 

Nej nu ska jag kika runt lite =)

Natta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0