Onsdag

God kväll på er!

 

Har blivit ett litet uppehåll några dagar, har haft väldigt mycket att göra och ingen tid känns det som.

Men måndagen blev det jobb mellan 10.00–16.00, sedan blev det hem och fick bytt kläder innan jag fick springa ner för alla trappor igen(bor högst upp) och där nere väntade morfar och Ingegärd på mig och så åkte vi ner till Vargön till min morbror, för där väntades det kalas för min kusin Evelina som hade fyllt 18 =)

När vi kom dit så bjöds det på smörgåstårta och sedan fem kamp och självklart så vann ju vinnarlaget som bestod utav jag och morfar, utklassade dem andra ;)

Efter lekarna så bjöds det på kaffe och tårta och snacka om att jag blev en liten tjockis =)

 

När jag kom hem så störta jag nästan ner i sängen, nej men i soffan men gick in och la mig ganska tidigt.

 

Sedan tisdagen då, då blev det jobb mellan 10.00–22.00 så blev inte mycket annat gjort, utan när jag slutade så kom Fija och Lars hem till mig en sväng och sedan blev det sängen.

 

Idag då, då ringde klockan en timme tidigare än vanligt så när klockan var strax efter åtta så skutta jag in i duschen tröttare än vanligt och sedan på med kläder och så blev det lite soffhäng tills klockan blev kvart i nio då blev det på med kläder och sedan trampa in till stan för klockan nio skulle jag vara hos frisören och jag blev sjukt nöjd med den nya frisyren!

När jag var färdig friserad så trampa jag vidare till jobbet och idag har det varit jobb mellan 10.00–16.00. Efter jobbet mötte jag upp Uffe och Erik för att dra vidare ner till erikshjälpen och fick med mig tre böcker hem (behöver lite nytt att läsa, som den bokmal jag är). Efter det så blev det hem till Erik på fika och så kom Fija dit.

Sedan så gick jag bort till Sara och Talli och hämtade mina spel som Sara hade lånat.

 

Men nu är jag hemma och sitter här som en zombie, är hur trött/seg som helst men inte så trött så jag kan somna. Men hade inte varit fel men måste hålla mig vaken tills strax efter tio för då kommer Ella hit och lämnar min nyckel.

 

Tjing!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0