Tant doktorn är avklarad!

 

Somnade runt en halv fyra, fyra i natt och vaknade av att klockan ringde vid halv åtta, suck men låg kvar i sängen och halvsov tills strax efter åtta och det gillade inte mamma, hon gillar inte att tjöta på sin morgontrötta dotter, men ibland får hon så snällt göra det.

Men vid en halv nio så åkte vi till läkare, fick nu inga mer tabletter utskrivna utan en salva, så ska testa den i kväll och hoppas verklogen att den hjälper för jag måste få sova lite känner jag.

 

Sedan blev det hem till mamma och käka lite frukost innan morfar kom, så nu har jag och han varit ute och gjort vägarna osäkra, fast kan ju säga att allt gick galant idag, duktiga mig.

Nu är jag hemma och har gett mina fyrbenta små djur lite mat och ska alldeles strax börja göra mig i ordning inför jobbet, 12.00–22.00, sedan blir det hem och krypa ner i sängen =)

 

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0