Torsdag!

God kväll!

 

Idag blev det jobb mellan 10.00–22.00 och har varit massor att göra, både fram och baktill men många skratt blev det på kvällen =)

 

Sedan när jag kom hem var första gången jag hann sitta ner så var så underbart att bara få slänga upp benen på bordet och luta mig tillbaka i soffa.

 

Men det slutade med att jag hämtade täcket och la mig ner i stället ;)

 

Tack Julia för att du hjälpte mig med designen men jag ska fixa till lite saker på bloggen nu i helgen så den är inte riktigt färdig än, lite små inställningar och så men känner att ögonen börjar gå i kors så kanske ska börja röra mig in mot sängen? Ska ju faktiskt upp och jobba i morgon med =)

 

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Julia

det var så lite så! :)

det var bara kul att hjälpa till :)

2011-08-12 @ 09:27:15
URL: http://jjulleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0