H u r ?

Har fortfarande inte kommit in i duschen, men innan halv så ska jag vara inne ifall jag får börja tolv, vet ju inte det än.

Men sitter här och funderar lite på hur jag ska få tid till att hinna med bloggandet med tanke på att jag jobbar så mycket som jag gör.

Inget kul att ha massa tidsinställda blogginlägg eftersom att dem blir så himla tråkiga. Om man skulle ägna minst två timmar åt bloggen varje dag? En timme på morgonen och en på kvällen? För då hinner man ju uppdatera lite och svara på kommentarer (som jag aldrig hinner i nuläget).

 

Jag kan absolut inte tänka mig att sluta blogga, eftersom att det är en frihet att bara få skriva, även om det inte är något intressant så hjälper det mig att må bättre, bara vetskapen av att jag kan skriva av mig och det är några stackare där ute som läser det.

 

Nej får komma på något bra sätt, har ni bra tips så kom gärna med dem =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0