Grattis!

Dagen har bestått utav att Simone skicka meddelande och väckte mig i morse, så gjorde mig i ordning lite smått och sedan kom Robert, Simone och Uffe och hämtade upp mig så åkte vi in till stan för Robert skulle köpa badbrallor och sedan drog vi ner till skräcklan och jag säger bara hjälp vad det blåste, inte gott alls, men blev till att sola lite och sedan skulle vi i och bada, dem kom i men inte jag, när jag kom till magen så vände jag och gick upp. Jag brukar inte vara en badkruka, men idag tog fan priset. Så satt så fint och kollade på när dom badade.

Var hemma en kvart i tre så la mig i sängen med datorn i knät i ungefär 45 minuter för att få upp värmen lite, svinkallt ju!

 

Sedan blev det till att göra sig i ordning inför jobbet, så idag har det blivit jobb mellan 16.00–22.00, en så sjukt lugn kväll men allt folk är ju på fallens, men det blir snart bättre =)

 

Men nu är jag hemma och gav OlleJanson lite kyckling idag, för han blir ju faktiskt hela två år =)

 

 

Ligger nu nerbäddad i min säng, men är inte trött alls, så får se om man kanske ska dra en film eller ut på en liten promenad kanske?

 

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0