Mysdag

Blev som sagt en promenad med Simone och det slutade med att vi satte oss nere på skräcklan och sola lite, hur skönt och varmt som helst ju, trotts att det var eftermiddag så frös jag inte. Hade en riktigt trevlig liten sol/slappar stund med gumman min =)

 

 

 

Sedan delade vi på en pizza innan vi gick bort till poppelvägen, där Simone gick hem till sin gubbe och jag gick upp till farsgubben där det bjöds på kaffe och lite tv spel med Jonathan.

Efter att vi hade spelat klart så mötte jag upp Uffe för att gå vidare till Sara och Talli, lånade deras ps2 konsol, trummor, gitarr och en massa spel, kommer hem och kopplar in det och då funkar inte band hero skivan, var ju därför jag lånade spelet för att kunna spela. Så lite smått lack kan jag ju säga. Så har suttit och ringt runt till halva kompiskretsen (dem jag misstänkte hade ps2), men alla hade sålt sina och skaffat ps3 istället. Morr säger jag så blev inte något spelande.

 

Uffe gick för ungefär en halvtimme sedan och jag tog mig något att äta och sedan kröp jag så gott ner i sängen, snart ska jag släcka lampan för i morgon har jag ett långt pass på jobbet så då gäller det att vara utvilad =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0