Fredag

Fy, vilka mardrömmar jag hade i natt, inte kul för fem öre och så vaknade jag utav att jag skrek som en skev tupp ungefär.

Men jag lyckades att somna om och vaknade när klockan ringde vid en halv åtta och så skicka jag meddelande till mamma om att jag var vaken så hon inte behövde ringa i onödan men vad gör jag efter jag har dragit iväg smset? Joo jag somnar om och vaknar tack och lov vid nio så det var bara att göra sig i ordning inför jobbet och så snällt traska bort dit.

 

Slutade vid fyra och då bar det av hem och direkt ner i tvättstugan och där har jag varit till och från hela kvällen och all tvätt är upptvättad så nu ska allt bara torka med och det kommer sluta med att hela lägenheten är full i tvätt som ska torka. Typsikt att tvätten inte torkar bra i tvättstugan och tumlaren är ju så extremt seg med. Men man ska inte klaga för i denna tvättstugan få jag vara ifred och framför allt ha mina kläder ifred utan att någon kommer att kasta ut dem.

 

Följde även med Uffe till Torpa en sväng förut med och hela världen försvann från mig så fick gråta några tårar mot hans axel och sedan blev det bättre. Men nu sitter jag här hemma i en fåtölj och försöker få tillbaka styrkan så jag kan gå ner och hämta den sista tvätten för att sedan lägga mig i en tom säng och det gillas inte enligt mig. Men man kan ju inte begära för mycket heller..

 

Nej nu ska jag vara duktig en stund till innan natten.

 

Saknar dej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0