"Nya" naglar!

God dagens!

 

Gårdagen var supermysig, först en tripp till stan med Frida, kikade runt i affärer, gjorde bankärenden och sedan blev det en fika på Nordfeldts.

Runt fyra tiden så hämtade Sara och Talli upp oss i stan så åkte vi vidare till Överby, där jag fick gjort mina naglar igen och denna gången fick det bli två rosa små diamanter på varje ringfingernagel, så sött så =)

 

Sedan så blev det lite käk på mc Donalds innan vi åkte hem till Sara och Talli och spelade lite buzz och självklart så vann jag, två av tre gånger, så jävla duktig jag är!

Tack för en underbar dag, Frida, Sara och Talli!

Sedan vid en åtta tiden så gick jag bort till jobbet och pratade lite med Silvana innan jag gick hem.

Sedan kom Uffe hit så jag fick min massage och sedan kom Erik och Anna.  Satt och tjötade och hade allmänt trevligt innan jag och Frida åkte och handla lite mat.

Så när vi kom hem igen så kom Nicke hit och sedan gick jag och la mig och somnade som en stock.

 

Idag blev det jobb mellan 10.00–16.00 och när jag kom hem så drog jag och Frida igång och städa och tvätta men nu har vi tagit oss en lite paus men ska snart fortsätta, här ska det bli fint!

 

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0