素晴らしい = Underbart

God kväll på er!

Dagen spenderades med försovning, så kom till jobbet ungefär tjugo över tio, men som tur var så hann vi göra färdigt allt innan öppning.

Slutade vid fyra och då blev det hem en snabbis innan jag drog vidare hem till pappa på en fika. Mysigt värre och skönt att få sätta sig ner och prata i lugn och ro med pappsen medans Amanda kikade på tv.

 

Sedan vid en sju så gick jag bort och hämtade en madras hos Fija och sedan hem och bädda rent i sängen, så nu är sängen lika hög runt om, skönt värre.

Sedan så tog jag hand om alla kläder som låg och skräpade på sovrums golvet och sedan fick det bli disken.

Kom nyss ut ur en dusch och ska strax krypa ner i sängen med körkortsboken.

Kan ju lova er att det är hur skönt som helst att lägga sig i en ren bäddad säng, ny duschad och nyrakade ben. Känner på mig att jag kommer sova som en ängel i natt!

 

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0