Det går bra har jag hört!

Sov morgon idag och sov ända fram tills klockan var halv tio, det har inte hänt på länge, så var bara till att stiga upp ur sängen och satte på lite kaffe, sedan tv, gav OlleJanson mat, hämta kaffe, slängde mig på soffan med en god kopp kaffe, och sedan dess har jag inte gjort så mycket mera.

Fick för mig för att greja lite här hemma, men slutade med att jag bärde in den rena tvätten till sängen, och började vika tre plagg men så orkade jag inte mera när jag kom på vilket kaos det är i garderoben så kanske ska ta och börja där innan jag fortsätter med all tvätt som ska vikas?

Skulle behöva mera kaffe känner jag men mjölken tog slut och jag orkar då inte gå och handla så får be hjärtat köpa med sig det hem sen, men är ju en evighet fram tills han kommer hem ju så om man kanske skulle traska iväg i alla fall? Hmm det återstår att se, känner inte direkt för att hoppa ur pjamasen, den är ju så mysig ju =)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0