Fredag

Vaknade vid en kvart i tolv då hjärtat ringde och han tyckte inte att jag skulle få sova längre, så snäll som jag är gick jag upp. Men en mindre överraskning var att hela sängen och överdelen på min rygg var full med chocklad (är nog inte bra att äta choklad när man vaknar på natten och sedan somnar om lika fort), så ringde Fija och sedan gjorde jag mig i ordning för att ta en fika med henne i stan och så kikade hjärtat förbi med, massa mys =)

Sedan körde vi hem Fija, släppte av mig och Daniel åkte tillbaka till jobbet och jag lade mig på soffan med datorn i knät fram tills hjärtat kom hem vid en halv fyra då kramade och pussade jag lite på han innan jag promenerade bort till jobbet vid en kvart tio i fyra.
Så jobb mellan 16.00-22.00 och sedan blev det hem och gosade ner mig i soffan bredvid hjärtat men tog inte allt för lång stund innan han somnade.



Nu ligger vi båda nerbäddade, D ligger och snarkar och jag ligger här med datorn och funderar på att snart göra hjärtat sällskap, ska ju upp och jobba i morgon och då gäller det att vara på topp.!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0