God kväll! Gårdagen bestod utav jobb mell...

God kväll! Gårdagen bestod utav jobb mellan tio till tio och sedan hem och bädda ned mig bredvid hjärtat och somnade väldigt fort. Idag blev det upp tidigt, kvart i sju förflytta jag mig från sängen till soffan där jag låg och försökte hålla mig vaken och jag lyckades att hålla mig vaken till en halv nio och då fick det bli att hoppa in i en dusch och sedan till jobbet. Efter jobbet blev det hem och dricka en kopp kaffe innan jag och älsklingen hoppa in i en dusch för att sedan åka iväg på kalas. Där bjöds det på en himmelsk god smörgåstårta så mätt och belåten blev man iaf :) Nu ligger jag ned bäddad i sängen och ska alldeles strax släcka lampan och sova så sött! Men först ska jag försöka få Daniel att komma och lägga sig så jag får somna till dessa underbara snarkningar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0