Hej på er!

Gårdagen - Blev jobb mellan 10.00-16.00 sedan så mötte frida upp mig på jobbet och sedan blev det hem till mig en sväng innan vi gick hem till henne där det bjöds på kaffe och kaka.
Sedan hämtade Daniel upp mig så åkte vi och handla lite och sedan blev det hem och göra mat, strax efter det kom Uffe och höll oss sällskap.
När klockan närmade sig nio så hämtade jag upp brorsan för att köra hem han och nästan när jag kom tillbaka så stack Uffe och det blev bara jag och hjärtat kvar.
Men inte efter så lång tid så gick vi in och la oss och somna så sött båda två!



Dagen - Ville inte alls gå upp när klockan ringde idag, men nu är jag uppe och nyduschad och ska snart göra mig i ordning inför jobbet, jobb mellan 10.00-16.00 och sedan hem och städa, det är vad jag ska göra idag!

Nej nu måste jag dra, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0